OBIADY DLA UCZNIÓW NA OKRES OD 18.01.2021r. DO 30.06.2021r.

  • Drukuj

Rodzice / opiekunowie uczniów klas I-III, którzy chcieliby, aby dziecko korzystało z obiadów już od 18 stycznia 2021 r.

 

Zapraszamy do zawarcia umowy do 15 stycznia 2021 r do godziny 11:00. 

W celu zawarcia umowy Prosimy o zastosowanie się do jednej z możliwości:

  1. Wypełnienie załączonego formularza umowy (załączony w formacie PDF lub ODT – można go edytować) i bez podpisu przesłanie mailem pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (po sprawdzeniu i podpisaniu przez Dyrektora będziemy się kontaktować z rodzicem w celu ustalenia terminu WŁASNORĘCZNEGO podpisania wysłanej wcześniej umowy).

  2. Wydrukowanie załączonej umowy (na każde dziecko 2 egzemplarze) podpisanie i dostarczenie do stołówki szkolnej.

  3. Zgłoszenie się osobiste rodzica / opiekuna dziecka w stołówce szkolnej w celu zawarcia umowy na żywienie ucznia.
    Jak wypełnić umowę

  • data zawarcia – prosimy nic nie wpisywać,

  • dane rodzice/ opiekuna – imię, nazwisko, pesel, adres i telefon rodzica,

  • umowa dotyczy ucznia – imię, nazwisko i klasa ucznia, który będzie korzystał z obiadu

  • odpłatność za jeden obiad – wpisać 3 zł , 2,50 zł lub 0,50 zł w zależności jaki posiłek wybrano

    koszt pełnego obiadu (zupa + II danie): 3,00 zł
    zupa – 0,50 zł

II danie – 2,50 zł

  • na drugiej stronie umowy - numer konta do ewentualnych zwrotów odpisów,

  • umowa zawarta na czas od - wpisać dzień kiedy uczeń zaczyna korzystać z obiadów ….. do 30.06.2021,

  • odbiorca - podpis rodzica/opiekuna ( podpisywać tylko w przypadku dostarczenia 2 wydrukowanych egzemplarzy ) wersja wysyłana mailem prosimy nie podpisywać, będziemy dzwonić w celu ustalenie terminu złożenia własnoręcznego podpisu na przesłanej umowie.

WPŁATY ZA OBIADY PRZYJMOWANE BĘDĄ Z GÓRY OD 01 DO 05 DNIA KAŻDEGO MIESIĄCA.

W miesiącu styczniu prosimy o pilne dokonanie wpłat po zawarciu umowy.

Kwota do zapłaty za miesiąc styczeń 2021 dla uczniów zaczynających posiłki od 18.01.2021:

cały obiad 30 zł

tylko drugie danie 25 zł

tylko zupa 5 zł

W przypadku pytań lub w przypadku rozpoczęcia korzystania z obiadów później niż 18 styczeń prosimy o telefon do stołówki szkolnej, intendent wyliczy wartość należności za obiady.

Tel. 76 846 40 43 lub komórkowy z którego dostawaliście Państwo SMS w poprzednim semestrze.

Wpłaty przyjmowane są na konto Szkoły Podstawowej w Rudnej: Bank Spółdzielczy, nr konta:

05 8669 0001 2015 0152 0059 0002
W tytule przelewu proszę napisać imię i nazwisko dziecka, oraz
miesiąc za który jest płatność.

Wpłaty za obiady można również dokonywać w stołówce szkolnej u intendenta.

Nieobecność ucznia na obiadach podlega zgłoszeniu w sekretariacie lub kuchni osobiście, bądź telefonicznie do godziny 8:00 w dniu poprzedzającym nieobecność.