Notice: Array to string conversion in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/index.php on line 3
Aktualności

Statystyka

Odsłon artykułów:
2965342

Notice: Undefined variable: showNone in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/index.php on line 67

Aktualności

Rada Rodziców

RADA RODZICÓW 1 1

W dniu 24 września 2020 odbyły się wybory Rady Rodziców przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej. W wyniku przeprowadzonego głosowania został ustalony następujący skład Rady Rodziców:

Przewodniczący – Pan Marek Michalik, 

Z-ca przewodniczącego - Pan Grzegorz Tylawski,

Skarbnik – Pani Sylwia Mikulska,

Sekretarz – Pani Marzena Szkarupska.

Gratulujemy !

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rudnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie
w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony www.sprudna.pl

Dane teleadresowe jednostki:

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rudnej

ul. Piaskowa 3, 3a, 3b

59-305 Rudna

tel. 76846 47 47

Data publikacji strony internetowej:

Data ostatniej istotnej aktualizacji:

 

STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo-skan

  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,

 

Powody wyłączenia:

  • strona została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,

  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.

Oświadczenie sporządzono: 2020-08-31.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

INFORMACJE ZWROTNE I KONTAKTOWE

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Krzysztof Kiedos, adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">kTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kontaktować można się również dzwoniąc na numer telefonu: 768464747. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądanie zapewnienia dostępności.

Informacja zwrotna

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Postępowanie odwoławcze

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.

DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA

1. Aby dostać się do budynku szkoły należy:

- budynek Piaskowa 3: dostęp po schodach, dostępna winda dla osób niepełnosprawnych;

-budynek 3a (basen) : brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych, dostęp po schodach; Szkoła posiada schodołaz gąsienicowy umożliwiający dosęp osobom niepełnosprawnym;

-budynek 3b: wejście główne wyposażone w rampę najazdową dla osób niepełnosprawnych.

W budykach szkolnych znajdują się korytarze o szerokości minimum 120 cm umożliwiające swobodne minięcie się osoby pełnosprawnej z osobą na wózku inwalidzkim;

3. W budynkach szkolnych brak jest informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

4. Szkoła posiada parkingi z wydzielonymi miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych.

5. W budynkach nie ma zakazu wstępu z psem asystującym. Dyrektor jednostki wyraża zgodę na wstęp z psem asystującym.

6. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

APLIKACJE MOBILNE

Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.

 

List Dolnośląskiego Kuratora Oświaty do Rodziców

List Dolnośląskiego Kuratora Oświaty do Rodziców

Zgoda na udział dziecka w „Programie dla szkół” w roku szkolnym 2020/2021

Rodziców klas I-V wyrażających zgodę na udział dziecka w „ Programie dla szkół” (mleko i owoce) w roku szkolnym 2020/2021 prosimy o zapoznanie się z Załącznikiem 

Świetlicowe propozycje dla uczniów podczas nauki zdalnej

119000593 340125640469644 7235467470855258533 n

W trakcie nauczania zdalnego dzieci należące do świetlicy w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej miały możliwość uczestniczenia w wielu różnych zajęciach oferowanych im przez nauczycieli - wychowawców świetlicy. W tym szerokim wachlarzu zajęć i warsztatów przeważały głównie zajęcia plastyczne, muzyczne, ruchowe oraz taneczne, ale popularnością cieszyły się także warsztaty kulinarne oraz eksperymentalne.

Czytaj więcej: Świetlicowe propozycje dla uczniów podczas nauki zdalnej

„Z kulturą mi do twarzy”

kultura

„Z kulturą mi do twarzy”

to ogólnopolski projekt w którym Klasy I-III Szkoły Podstawowej w Rudnej wezmą udział po raz pierwszy.

Projekt, w którym bierzemy udział, powstał w oparciu o aktualną Podstawę Programową oraz piąty kierunek polityki oświatowej na rok szkolny
2020 / 2021: wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych.

Projekt ten ma na celu wprowadzanie naszych uczniów w świat wartości, w tym ofiarności, współpracy, solidarności, altruizmu, patriotyzmu i szacunku dla tradycji, wskazywanie wzorców postępowania i budowanie relacji społecznych, sprzyjających bezpiecznemu rozwojowi ucznia (rodzina, przyjaciele);
Wzmacnianie poczucia tożsamości indywidualnej, kulturowej, narodowej, regionalnej i etnicznej; Formowanie u uczniów poczucia godności własnej osoby i szacunku dla godności innych osób. Ukierunkowanie ucznia ku wartościom.

Szkolny koordynator programu

Małgorzata Marciniak

Rozpoczęcie roku

Zmiana organizacji 1 września 2020
W związku z prognozowanymi opadami deszczu, apel rozpoczynający rok szkolny odbędzie się na sali gimnastycznej.
Rozpoczynamy o godzinie 8 dla klas I-III. Rodziców ( jedna osoba do dziecka) prosimy o dezynfekcję rąk i założenie maseczek. Wejście na salę głównym wejściem do bloku sportowego.
Uczniowie klas IV-VIII spotykają się z wychowawcami w salach lekcyjnych. Dla tych klas nie będzie apelu.
Odwozy o godzinie 9.30 we wszystkich kierunkach.

Zebrania rodziców z wychowawcami:
Klasy I – 2 września 2020 o godz. 15.30
Klasy II 2 września 2020 o godz. 16.00
Listy uczniów poszczególnych klas będą wywieszone na drzwiach szkoły w piątek.
Klasy III- 3 września 2020 o godz. 15.30

Odwozy i dowozy uczniów wg grafików na stronie
http://sprudna.pl/index.php/dowozy-uczniow

 

 

 

Organizacja roku szkolnego 2020/2021

Do szkoły uczniowie wchodzić będą przez wejścia prowadzące przez szatnie- dotyczy to budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum. Wyjątek stanowią uczniowie klas I, którzy będą wchodzić do szkoły 2 wejściem od strony ul. Polnej ( 1 wejście uczniowie zerówki) .

Przy wejściu do szkoły uczniowie będą dezynfekować dłonie.

Zebrania rodziców z wychowawcami:
Klasy I – 2 września 2020 o godz. 15.30
Listy uczniów poszczególnych klas będą wywieszone na drzwiach szkoły w piątek.
Klasy III- 3 września 2020 o godz. 15.30

Odwozy i dowozy uczniów wg grafików na stronie 

Zapisy do świetlicy szkolnej 2020/2021

  Szanowni Rodzice informujemy, że karty zgłoszenia na świetlicę można pobrać ze strony szkoły, wypełnić elektronicznie lub ręcznie, zeskanować i odesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub w dniu 01 września 2020r. przy wyznaczonych do tego stanowiskach oddać w formie papierowej.

 Karta zgłoszenia do świetlicy

Stołówka

OBIADY DLA UCZNIÓW NA OKRES

OD 02.09.2020r. DO 31.12.2020 r.

Rodzice / opiekunowie, którzy chcieliby zapisać dzieci na obiady zapraszamy do zawarcia umowy.

W celu zawarcia umowy Prosimy o zastosowanie się do jednej z możliwości ( umowy można przysłać, dostarczać lub dzwonić telefonicznie od ukazania się ogłoszenia w godzinach od 7:00 do 14:45 ):

 

  1. Wypełnienie załączonego formularza umowy ( załączony w formacie PDF i ODT – można go edytować) i bez podpisu przesłanie mailem pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ( po sprawdzeniu i podpisaniu przez Dyrektora będziemy się kontaktować z rodzicem w celu ustalenia terminu WŁASNORĘCZNEGO podpisania wysłanej wcześniej umowy),

  2. wydrukowanie załączonej umowy (na każde dziecko 2 egzemplarze) podpisanie i dostarczenie do stołówki szkolnej,

  3. w przypadku braku możliwości wysłania lub wydrukowania umowy prosimy o kontakt telefoniczny tel. 76 846 40 43 w celu zapisu dziecka na obiad i ustalenia terminu zawarcia umowy.


    Jak wypełnić umowę

  • data zawarcia – 1.09. 2020

  • dane rodzice/ opiekuna – imię nazwisko pesel, adres i telefon

  • umowa dotyczy ucznia – imię nazwisko i klasa ucznia który będzie korzystał z obiadu

  • odpłatność za jeden obiad - wpisać 3 zł , 2,50 zł lub 0,50 zł w zależności jaki posiłek wybrano

    koszt pełnego obiadu (zupa + II danie): 3,00 zł
    zupa – 0,50 zł

II danie – 2,50 zł

  • na drugiej stronie umowy - numer konta do ewentualnych zwrotów odpisów,

  • umowa zawarta na czas od - wpisać dzień kiedy uczeń zaczyna korzystać z obiadów do 31.12.2020,

  • odbiorca - podpis rodzica/opiekuna ( podpisywać tylko w przypadku dostarczenia 2 wydrukowanych egzemplarzy ) wersja wysyłana mailem prosimy nie podpisywać,

WPŁATY NA OBIADY PRZYJMOWANE BĘDĄ Z GÓRY OD 01 DO 05 DNIA KAŻDEGO MIESIĄCA.

Kwota do zapłaty za dany miesiąc będzie podana SMS wysłanym pod numer jaki poda rodzic w umowie.

Wpłaty przyjmowane są na konto Szkoły Podstawowej w Rudnej: Bank Spółdzielczy, nr konta:

05 8669 0001 2015 0152 0059 0002
W tytule przelewu proszę napisać imię i nazwisko dziecka, oraz
miesiąc.

Wpłaty za obiady można również dokonywać w stołówce szkolnej u intendenta.

Nieobecność ucznia na obiadach podlega zgłoszeniu w sekretariacie lub kuchni osobiście, bądź telefonicznie do godziny 8:00 w dniu poprzedzającym nieobecność.

Umowa PDF

Czytaj więcej: Stołówka

Rozpoczęcie roku 2020/21

 

 

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się 1 września 2020

o godzinie 8.00

 

Uczniowie klas I-IV spotykają się wraz z wychowawcami na apelu – parking za basenem (w razie deszczu sala gimnastyczna)

 

Uczniowie klas V- VIII w tym czasie spotykają się z wychowawcą w salach lekcyjnych.

 

O godzinie 8.40

 

Uczniowie klas I-IV przejdą do klas.

 

Uczniowie klas V-VIII zejdą na apel.

 

Autobusy szkolne kursują rano wg rozkładu jazdy z ubiegłego roku. Odwozy autobusami szkolnymi o godz. 9.30

 

Zasady związane z reżimem sanitarnym:

 

- w autobusie szkolnym obowiązują maseczki;

 

- po wejściu do szkoły dezynfekujemy ręce;

 

- zachowujemy dystans 1,5m od siebie;

 

- rodzice i osoby z zewnątrz nie wchodzą do budynków szkolnych;

 

- pamiętamy o częstym myciu rąk.

 

 

 

PRZYDZIAŁ SAL:

 

I a- Elżbieta Jachnik sala 6

 

I b- Dorota Latawiec sala 1

 

I c Izabela Krzemińska sala 13

 

II a Ewa Ostrowska sala 21

 

II b Małgorzata Marciniak sala 7

 

II c Agnieszka Szade sala 14

 

III a Sylwia Bybel  sala 16

 

III b Zenona Polanowska sala 22

 

III c  Natalia Kiedos sala 3

 

IV a Daniel Sygnatowicz sala 3 budynek B

 

IV b Karolina Kornobis- Madera sala15 budynek B

 

Va Rafał Urbaniak sala 18

 

VI a Krystyna Chomiak sala 7 budynek B

 

VI b Elżbieta Lisowska sala 11 budynek B

 

VI c Anna Szubert sala12 budynek B

 

VI d Urszula Adamska sala 28

 

VII a Magdalena Bybel sala 13 budynek B

 

VII b Iwona Bętkowska sala 8 budynek B

 

VII c Iwona Plust sala 26

 

VII d Urszula Książek sala 9 budynek B

 

VIII a Natalia Kiec sala 14 budynek B

 

VIII b Ewa Grabowska sala 30

 

 

Powiększanie tekstu
Fundacja KGHM
Poznaj Polskę
Laboratoria przyszłości
matzoo
zielona flaga.jpg

Online

Odwiedza nas 65 gości oraz 0 użytkowników.





Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: html in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 151
Powered by Joomla!®.
Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: html in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 151
Designed by: joomla 1.6 templates php hosting Valid XHTML and CSS.