Notice: Array to string conversion in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/index.php on line 3
Aktualności

Statystyka

Odsłon artykułów:
2965413

Notice: Undefined variable: showNone in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/index.php on line 67

Aktualności

Turniej Mikołajkowy

Dnia 19 grudnia na sali gimnastycznej o godzinie 10 odbył się turniej mikołajkowy Piłki Nożnej. Przyjchało 6 drużyn z pobliskich miejscowości: Ścinawa, Wołów, 5 gimnazjum z Lubina, 4 gimnazjum z Lubina, Głogów i Rudna. Turniej zakończył się o godzinie 12.30.

Wyniki:

I miejsce zajęła Ścinawa,

II miejsce 4 gimnazjum z Lubina,

III miejsce Chobienia,

IV miejsce Rudna,

V miejsce 5 gimnazjum z Lubina,

VI Wołów.

Gratulujemy zwycięstwa !smiley

H.Wojtałowicz i A.Aszkiełowicz

Jasełka w Gimnazjum

    16 grudnia 2011r  na 3 lekcji w gimnazjum odbyły się jasełka pt." 2011 lat temu w Betlejem... " .

Spektakl przygotowywała klasa 2b . 

Na widowni zasiedli uczniowie gimnazjum, nauczyciele oraz rodzice. 

Po przedstawieniu wszyscy dzielili się opłatkiem oraz składali sobie życzenia świąteczne

 

 

Giełda zabawek używanych

      Dnia 11.12.2011r. w holu gimnazjum odbyla się giełda zabawek. O godzinie 14:00 dzieci wraz z rodzicami przygotowały swoje stanowiska i czekały na klientów. Giełda trwała do godziny 18:00. Giełda zabawek zostala zorganizowana przez stowarzyszenie '"MOSTEK" .  

Paulina Witczak

Ślubowanie klas pierwszych

     W dniu 25.11.2011. w hali sportowej Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudnej odbyła się uroczystość  pasowania. Na akademię  zaproszeni zostali przedstawiciele samorządu lokalnego z wójtem Gminy Rudna na czele z p. Władysławem Bigusem, radni  oraz przedstawiciele  duchowieństwa.  W przepięknej scenerii jesiennych drzew i złotej polskiej jesieni uczniowie klas I Szkoły Podstawowej i Gimnazjum pokazali swe umiejętności  recytatorskie i wokalne.

    Młodzi adepci deklamowali utwory o tematyce patriotycznej oraz umilali wszystkim czas wesołymi piosenkami. Akademia miała miejsce w dniu Św. Katarzyny – stąd też nie mogło zabraknąć  wiadomości na temat patronki naszej gminy.  Na zakończenie wystąpili Marcel Muzeja i Agata Miedzińska  podopieczni p. Ewy Grabowskiej w utworze „ Ojczyzna”. 

    W poczet uczniów naszej szkoły zostało przyjętych 94 nowych adeptów. Życzymy im pomyślności i wytrwałości w dążeniu do wiedzy.

 Zapraszamy do galerii

IMG_4604 (Custom).JPG

" />" type="application/x-shockwave-flash" width="640">

embed video plugin powered by Union Development

Spotkanie z Jarosławem Wajkiem

         29 listopada 2011r. odwiedzil nasze Gimnazium byly wokalista zespołu  "Oddzial Zamkniety" Jarosław Wajk. Opowiadał On uczniom o swojej przeszłości, problemach z używkami i mówił jakie sa najważniejsze wartości człowieka. Muzyk śpiewał piosenki , które znaczyły dla niego bardzo wiele i przypominały o jego przeszłości. Spotkanie młodzieży z Jarosławem Wajkiem trwało dwie godziny lekcyjne.

     Uczniowie byli zachwyceni osobowością goscia i chętnie spotkaliby go znowu. 

Paulina Witczak

WZOROWI CZYTELNICY

 

Tradycyjnie na koniec roku szkolnego zostało podsumowane czytelnictwo dzieci i młodzieży. Najaktywniej czytającym i wypożyczającym książki z naszej biblioteki wręczyliśmy dyplomy i nagrody książkowe. Zwycięzcami konkursu zostali:

GIMNAZJUM- Violetta Kuryga, Katarzyna Kuziak. Olga Hreniak, Magdalena Honc, Patrycja Kiedos, Daria Więckowska, Roksana Drozda

SZKOŁA PODSTAWOWA

KL.I-III –Aleksandra Ławniczak, Monika Noszczyk, Agnieszka Wojtun, Aleksandra Birut, Karolina Szlachtycz, Mikołaj Pleskacz, Katarzyna Domzał, Dawid Chomiak, Dariusz Felik, Wiktoria Mazurek. Aleksandra Straszewska

KL. I-IV-Magdalena Lisiecka, Paula Sobczyk, Marcelina Makuch, Paulina Jędrzejewska, Alicja Połczyńska, Natalia Kręciołek, Kornelia Gulewicz, Piotr Kuziak, Alicja Śpiak

Dyplomy i nagrody książkowe otrzymali również: Alicja Dutka, Wiktoria Sołtys, Aleksandra Gałka, Roksana Greczycho, Dominika Lisowska, Katarzyna Urbanowicz, Maciej Dańczak, Natalia Bachta, Dawid Nowochodzki, Martyna Rodewald, Anna Kopystiańska, Joanna Chomiak. Julia Chomiak, Wiktoria Jeleń, Paulina Lipska, Paulina Kędzierska, Weronika Michalik, Karina Papaj, Alicja Kucy

Najlepiej czytającą klasą zostały: IC, IIIB, VIA

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy. Mamy nadzieję, że w następnym roku uczniowie Ci osiągną jeszcze lepsze wyniki w czytelnictwie.

 

 

VIII Turniej Karate Dzieci i Młodzieży Rudna 2011

          W dniu 03 grudnia 2011 roku w sali sportowej Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudnej odbył się VIII Turniej Karate Dzieci i Młodzieży Rudna 2011.  Zawody te współorganizowane były przez:  Klub Karate Goju Ryu Shuseikan Poland, Klub Karate Goju Ryu Shuseikan Rudna, Zespół Szkół  im. Jana Pawła II w Rudnej oraz  Centrum Kultury w Rudnej. Turniej, w imieniu Wójta Gminy Rudna otworzyła Przewodnicząca Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki- radna  Danuta Adamska.

   Turnieje w Rudnej są już marką same w sobie- toteż z roku na rok zataczają coraz szersze kręgi, przyciągając nowe kluby do sportowej rywalizacji. W tym roku Rudną odwiedziło 126 zawodników z 13 klubów Polski Zachodniej: KKS „Tora” Legnica, Karate Goju Ryu Shuseikan Poland, Karate Goju Ryu Shuseikan Rudna, Karate Goju Ryu Chobienia, KU AZS UP Wrocław, KKS „Tora” Lubin, KKS „Dragon” Legnica, Budokan Wrocław, Budokan Środa Śląska, Goju Ryu Lubin, Dragon Środa Wielkopolska, Poznański Klub Karate WKF i Wrzesiński Klub Karate. Na ich tle Rudna zajęła doskonałą trzecią lokatę (zarówno w rankingu punktowym, jak i w rankingu medalowym), zdobywając łącznie 15 medali. Warto jednak podkreślić, że nasz wynik byłby jeszcze lepszy, jednak spośród 31 rozegranych konkurencji w rankingu uwzględniono tylko 25 konkurencji punktowanych- i chociaż w pozostałych konkurencjach ( tory przeszkód zorganizowane dla najmłodszych uczestników zawodów ) także zdobywaliśmy medale- to z racji przepisów nie zostały one ujęte w statystykach.

            Klub z Rudnej reprezentowany był przez 17 zawodników- i wszyscy oni zasługują na uznanie.  Szczególną chlubę naszej gminie przynieśli: Oskar Jankowski, zdobywca złotego medalu w kata (czyli w sekwencjach technik ataku i obrony, połączonych z określonym poruszaniem, przyjęciem ściśle określonej pozycji i sposobu oddychania) i brązowego medalu w kumite ( tj. w walce z przeciwnikiem), Artur Dudziak ( złoto za kumite, brąz za kata), Arkadiusz Cyniewski ( złoto za kata, brąz za kumite), Jowita Matijczak ( złoto za kumite i brąz za kata), Alicja Matijczak ( srebro za kumite i srebro za kata), Daniel Kania (srebro za kata), Aleksandra Demczak (brąz za kumite i brąz za kata), Eryk Malinowski (brąz za kumite) i Jakub Sajdyk (brąz z kumite).

            Sukces medalowy stanowi jednak tylko pokłosie ciężkiej pracy podczas treningów – dla przypomnienia, prowadzonych w poniedziałki i w piątki, w godzinach 17:00 – 19:00 w sali sportowej Zespołu Szkół w Rudnej.

            Wszystkim uczestnikom- także tym, którym nie dane było tym razem „stanąć na pudle” gratulujemy determinacji i samozaparcia- życząc udanych startów w przyszłości, jak też wytrwałości podczas ćwiczeń.

 Zapraszamy do galerii
                                                                                                                                         -P. Cyniewski

323

54654

Wieczór Pieśni Żołnierskich

24 listopada odbył sie wieczór z pieśnia żołnierską ku czci osób pamietajacych wojne. Pani Ewa Grabowska świetnie wykonała swoje zadanie i bardzo dobrze przygotowała chór. Zaśpiewali 15 pieśni, nawet publiczność zaśpiewała z nimi jedną z nich. Po wystąpie chóru na scene weszli dwaj akordeoniści i zagrali koncert.

Marcelina Makuch

Zapraszamy do galerii

Ogłoszenie

REGULAMIN DYSKOTEK SZKOLNYCH

REGULAMIN DYSKOTEK SZKOLNYCH
w
Gimnazjum  Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudnej
§1
Organizacja dyskotek
1.Z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego organizowane są dyskoteki szkolne  z następujących okazji:
- ślubowania klas pierwszych i andrzejek (łącznie)
- walentynek
2.  Za pozostałe dyskoteki szkolne w całości odpowiedzialni są ich pomysłodawcy  i organizatorzy, którzy uprzednio zobowiązani są uzyskać zgodę Dyrektora Szkoły.
3. Dyskoteki wymienione w pkt.1 odbywają się popołudniami w czasie wolnym od zajęć
lekcyjnych, w dniach i godzinach
ustalonych przez Samorząd Uczniowski.  Zabrania się jednak organizowania dyskotek w przeddzień świąt i weekendów.  Dyskoteki mogą trwać najpóźniej do godziny 21.
4.Termin i godziny trwania dyskoteki każdorazowo zatwierdza Dyrektor Szkoły.
5. Termin i godziny trwania dyskoteki szkolnej muszą być podane do wiadomości grona  pedagogicznego, rodziców i uczniów minimum 10 dni przed planowanym wydarzeniem.
6.Samorząd Uczniowski może wprowadzić opłatę za wstęp na dyskotekę szkolną.  O cenie biletu i wydatkowaniu zebranych środków decydują opiekun Samorządu   Uczniowskiego wraz z członkami Samorządu za wiedzą Dyrektora
Szkoły.
7. Podczas dyskoteki mogą być sprzedawane zimne napoje i słodycze.
8. Za pozostawienie w czystości obiektu szkolnego (korytarze, toalety i inne  wykorzystywane pomieszczenia) odpowiedzialni są w pierwszej kolejności uczniowie- uczestnicy dyskoteki, a za dopilnowanie tego faktu są odpowiedzialni pracownicy obsługi, członkowie Samorządu Uczniowskiego wraz z opiekunem ( lub inni organizatorzy) oraz nauczyciele-opiekunowie dyskoteki.
§2
Uczestnicy dyskotek
1. Uczestnikami dyskoteki szkolnej mogą być wszyscy uczniowie gimnazjum, którzy spełnią  określone regulaminem kryteria:
1.1 Ocena z zachowania z ostatniego semestru jest wyższa niż naganna.  Uczniowie z oceną naganną  z
zachowania nie mogą brać udziału w dyskotece szkolnej.
1.2 Uczniowie klasy pierwszej gimnazjum - zwłaszcza ci, co do których wychowawca nie ma  pewności, czy spełniają warunek  opisany w pkt.1.1, aby wziąć udział w dyskotece szkolnej, nie mogą do dnia dyskoteki przekroczyć granicy minus 50 punktów  z zachowania przyznawanych na podstawie odrębnego regulaminu. Za kontrolę nad   wykonaniem
tego postanowienia regulaminu odpowiedzialny jest wychowawca klasy.
2.  Każdy uczestnik dyskoteki szkolnej, który spełnił określone regulaminem warunki- pkt.1,   zobowiązany jest dostarczyć do wychowawcy pisemną zgodę rodzica według wzoru, który stanowi załącznik do niniejszego
regulaminu. Zgodę rodzica należy dostarczyć najpóźniej  na dwa dni przed planowaną imprezą. Uczniowie,
którzy dostarczą zgodę po  regulaminowym terminie nie zostaną ujęci na liście uczestników.
3. W dyskotekach szkolnych mogą uczestniczyć osoby obce - dawni absolwenci, którzy nie uzyskali pełnoletniości lub uczniowie innego gimnazjum - po okazaniu ważnej legitymacji szkolnej, jeśli fakt ten zostanie uzgodniony z Dyrektorem Szkoły i Radą Pedagogiczną. W tej sytuacji wymaga się, aby imiona i nazwiska tych osób oraz pisemne zgody ich rodziców, były zgłoszone i podane do wiadomości Rady Pedagogicznej co najmniej 7 dni   przed dyskoteką szkolną.
4. Uczeń biorący udział w dyskotece nie może opuszczać budynku szkoły  w trakcie jej   trwania. Wyjście z budynku szkoły jest równoznaczne z rezygnacją z dyskoteki  i udaniem się do domu.
5. Uczestnikom dyskoteki szkolnej zakazuje się wnoszenia na teren szkoły przedmiotów  niebezpiecznych,
powodujących zagrożenie dla życia i zdrowia, a przedmioty warto
ściowe wnoszone są na własną odpowiedzialność.
6. Wszystkim uczestnikom dyskoteki bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania jakichkolwiek środków odurzających.
7. W czasie dyskoteki zakazane są niebezpieczne zabawy oraz zachowania zagrażające  zdrowiu uczestników imprezy (m.in. wchodzenie na stoły, krzesła lub inne elementy  wyposażenia).
8. Każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu.
9.W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu organizator ma  prawo usunąć uczestnika dyskoteki z budynku szkoły po uprzednim telefonicznym  zawiadomieniu rodzica bądź opiekuna bez zwrotu opłaty za bilet lub zakończyć dyskotekę przed czasem.
10. Jeżeli na dyskotece szkolnej wyniknie z udziałem ucznia ( niekoniecznie musi być on  sprawcą) sytuacja niebezpieczna lub łamiąca zasady kultury i dobre obyczaje, wówczas  oprócz kary opisanej w pkt. 9  oraz kar przewidzianych odrębnymi przepisami szkolnymi,  Samorząd Uczniowski  nałoży karę w postaci zakazu uczestnictwa we wszystkich  dyskotekach szkolnych w danym roku szkolnym. Do stwierdzenia faktu naruszenia zasad  bezpieczeństwa i kultury osobistej przez uczestnika dyskoteki szkolnej wystarczy relacja  nauczyciela- opiekuna o zajściu, przekazana nawet następnego dnia po zakończeniu  dyskoteki szkolnej.
11. Straty materialne wynikłe podczas dyskoteki pokrywane są przez sprawcę bądź sprawców, a w razie ich nie ustalenia, koszty napraw lub zakupów rozkłada się solidarnie  na wszystkich uczestników dyskoteki szkolnej.
12. Po zakończeniu dyskoteki wszyscy uczniowie dojeżdżający muszą być odebrani przez rodziców/ prawnych opiekunów albo wracają sami do domu, jeśli rodzice/ prawni  opiekunowie wyrażą na to pisemną zgodę.
§3
Rodzice/Prawni opiekunowie uczestników dyskoteki szkolnej
1. Rodziców/ prawnych opiekunów zobowiązuje się do wystawienia pisemnej zgody  na udział dziecka w dyskotece szkolnej według wzoru, będącego załącznikiem  do niniejszego regulaminu i doręczenie jej osobiście lub przekazanie przez dziecko do rąk  wychowawcy nie później niż na dwa dni przed planowaną imprezą. Rodzice, którzy  dostarczą zgodę po regulaminowym terminie muszą przyjąć do wiadomości fakt,  że  dziecko nie zostanie ujęte  na liście uczestników.
2. Obowiązkiem rodzica wyrażającego zgodę jest zapoznanie się z postanowieniami  niniejszego regulaminu.
3. Rodzic/ prawny opiekun powinien przeprowadzić rozmowę z dzieckiem – uczestnikiem  dyskoteki szkolnej na temat właściwego zachowania podczas imprezy oraz konsekwencji  jakie grożą za nieprzestrzeganie postanowień
regulaminu.
4. Rodzicowi/ Prawnemu opiekunowi przysługuje prawo do bycia opiekunem na dyskotece  szkolnej. O chęci sprawowania opieki nad uczestnikami dyskoteki szkolnej oraz czasie jej trwania rodzic informuje wychowawcę klasy w formie pisemnej, zaznaczając odpowiedni  zapis umieszczony na druku zgody rodzica.
5. W sytuacji, gdy  rodzic/ prawny opiekun podejmie decyzję o osobistym odebraniu dziecka  z dyskoteki szkolnej, fakt ten zgłasza pisemnie na druku zgody rodzica wskazując godzinę   odbioru. Wówczas zobowiązany jest odebrać
dziecko z dyskoteki szkolnej  punktualnie o godzinie  wskazanej w zgodzie rodzica.
Jeżeli dziecko nie zostanie odebrane  o wskazanej porze, będzie przebywać pod opieką upoważnionego nauczyciela, aż do momentu osobistego przybycia rodzica.
6. W sytuacji nadzwyczajnej, gdy uczestnika dyskoteki usunięto z zabawy za  nieprzestrzeganie postanowień niniejszego regulaminu rodzic/ opiekun prawny zmuszony  jest osobiście odebrać dziecko ze szkoły w
trybie niezwłocznym
, nawet wówczas, gdy wcześniej w pisemnej zgodzie przekazanej wychowawcy zezwalał na samodzielny powrót dziecka do domu.
7. O konieczności odebrania dziecka w trybie niezwłocznym rodzic zostanie powiadomiony telefonicznie przez
opiekuna dyskoteki. Wskazany w zgodzie rodzica numer kontaktowy  powinien być zatem numerem dostępnym na czas trwania dyskoteki.
8. Rodzic/ prawny opiekun wyrażając zgodę na udział dziecka w dyskotece szkolnej zgadza się jednocześnie na materialne pokrycie ewentualnych szkód spowodowanych niewłaściwym zachowaniem dziecka.
§4
Obowiązki organizatora
1. O zamiarze zorganizowania dyskoteki szkolnej organizator zawiadamia Dyrektora Szkoły  z odpowiednim, minimum 12 dniowym, wyprzedzeniem i w rozmowie ustala warunki jej przeprowadzenia.
2. Od organizatora dyskoteki wymaga się, aby fakt jej organizowania oraz termin i miejsce z wyprzedzeniem zgłosił pisemnie miejscowemu Posterunkowi Policji. Wzór zgłoszenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
3. O terminie i czasie trwania dyskoteki Samorząd Uczniowski sporządza pisemną  informację, którą  wywiesza najpóźniej 10 dni przed planowaną imprezą na tablicach  ogłoszeń w pokoju nauczycielskim oraz na holu głównym gimnazjum.
3. Na dzień przed dyskoteką szkolną opiekun Samorządu Uczniowskiego lub organizator  informuje Dyrektora Szkoły o liczbie nauczycieli i rodziców do sprawowania opieki  oraz o przewidywanej liczbie uczestników. W przypadku braku odpowiedniej liczby  opiekunów dyskoteka nie odbędzie się.
4. Zadaniem opiekuna Samorządu Uczniowskiego (organizatora) jest:
- zapewnienie uczniom , nauczycielom, rodzicom, pracownikom szkoły dostępu do  Regulaminu Dyskotek Szkolnych,
- rozdysponowanie zadań nauczycielom/opiekunom uczestników,
- przestrzegania terminów rozpoczęcia i zakończenia zabawy,
- zapewnienie dostępu do telefonu,
- stworzenie wzoru rejestru godzinowego dla uczniów, którzy opuszczają dyskotekę szkolną,
- czuwanie nad przebiegiem zabawy przez cały czas jej trwania,
- w przypadku stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa i/lub zdrowia uczniów bądź niebezpieczeństwa
budynku szkolnego  zawiadomienie Policji ( tel.997 ).
- dopilnowanie, by pomieszczenia, z których korzystali uczestnicy dyskoteki zostały  pozostawione w czystości po zakończeniu imprezy.
5. Po każdej szkolnej dyskotece, podczas której od uczestników dyskoteki pobierano opłatę  za wstęp lub/i sprzedawano ciasta i napoje organizatorzy zobowiązani są do sporządzenia   protokołu, w którym podają sumę
zebranych pieniędzy.  Protokół podpisują imieniem i nazwiskiem, następnie przekazują Dyrektorowi Szkoły.
6. W terminie 14 dni od zakończenia imprezy nauczyciel/ organizator ma obowiązek  rozliczyć dyskotekę  sporządzając  protokół, który przedkłada Dyrektorowi Szkoły.
§5
Wychowawca klasy
1. Wychowawca klasy, której uczniowie uczestniczą w dyskotece szkolnej zobowiązany jest  do pełnienia opieki w czasie trwania zabawy według ram czasowych określonych  odrębnym dla każdej dyskoteki harmonogramem.
2. Wychowawca zobowiązany jest do zebrania prawidłowo wypełnionych formularzy  pisemnej Zgody rodzica od uczniów, biorących udział w dyskotece szkolnej   i doręczenie ich opiekunowi Samorządu Uczniowskiego najpóźniej na jeden dzień  przed planowaną imprezą.
3. Wychowawcy klas mają obowiązek dopilnować wykonania postanowień regulaminu  ujętych w §2 Uczestnicy dyskotek, pkt.1
4. Opiekun Samorządu Uczniowskiego zobowiązuje wychowawców klas do zapoznania   uczniów i rodziców z postanowieniami niniejszego regulaminu.
§6
Opiekunowie
1. Opiekunami uczestników dyskoteki szkolnej poza wychowawcami mogą być również:
- nauczyciele przedmiotowi,
- nauczyciele świetlicy,
- rodzice.
2. Opiekunowie mają obowiązek sprawowanie bezpośredniej opieki nad uczestnikami  dyskoteki i reagowania w sytuacji naruszenia postanowień niniejszego regulaminu. Sposoby reagowania zostały opisane w §2 Uczestnicy dyskotek, pkt.9 i 10
3. W sytuacji naruszenia prawa oraz zagrożenia zdrowia lub życia uczestników opiekun  ma obowiązek wezwania Policji. O fakcie wezwania Policji powiadamia niezwłocznie  opiekuna Samorządu Uczniowskiego/ organizatora
oraz Dyrektora Szkoły.
4. Opiekunowie prowadzą godzinowy rejestr wyjść uczestników dyskoteki szkolnej, który  stanowi załącznik do protokołu rozliczenia dyskoteki szkolnej. Wzór rejestru dostarcza organizator.
5. Opiekunowie odpowiadają za dopilnowanie, by w pomieszczeniach, z których korzystają  uczestnicy dyskoteki w czasie jej trwania była zachowana czystość.
6. Opiekunów obowiązuje odrębny dla każdej dyskoteki harmonogram, w którym określa się  czas sprawowania opieki przez poszczególnych opiekunów.
7. Opiekunowie muszą dopilnować, by dziecko zostało odebrane, jeżeli jest to  zgodne  z deklaracją, przez rodzica, a w sytuacji, gdy rodzic się spóźnia, opiekun zobowiązany  jest sprawować opiekę nad dzieckiem do momentu
przybycia rodzica. Opiekun może  wówczas skorzystać z telefonu kontaktowego wskazanego na zgodzie rodzica, aby uzyskać  należne wyjaśnienie przyczyny spóźnienia i uzyskać informację o czasie oczekiwania.
8. Opiekun Samorządu Uczniowskiego/ organizator oraz opiekunowie dyskoteki mają obowiązek informowania Dyrektora Szkoły o złym zachowaniu uczniów podczas szkolnych dyskotek.
§7
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania przez Dyrektora Szkoły.
 
Powiększanie tekstu
Fundacja KGHM
Poznaj Polskę
Laboratoria przyszłości
matzoo
zielona flaga.jpg

Online

Odwiedza nas 178 gości oraz 0 użytkowników.





Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: html in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 151
Powered by Joomla!®.
Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: html in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 151
Designed by: joomla 1.6 templates php hosting Valid XHTML and CSS.