Notice: Array to string conversion in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/index.php on line 3
Aktualności

Statystyka

Odsłon artykułów:
2867925

Notice: Undefined variable: showNone in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/index.php on line 67

Aktualności

Ogłoszenie

REGULAMIN DYSKOTEK SZKOLNYCH

REGULAMIN DYSKOTEK SZKOLNYCH
w
Gimnazjum  Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudnej
§1
Organizacja dyskotek
1.Z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego organizowane są dyskoteki szkolne  z następujących okazji:
- ślubowania klas pierwszych i andrzejek (łącznie)
- walentynek
2.  Za pozostałe dyskoteki szkolne w całości odpowiedzialni są ich pomysłodawcy  i organizatorzy, którzy uprzednio zobowiązani są uzyskać zgodę Dyrektora Szkoły.
3. Dyskoteki wymienione w pkt.1 odbywają się popołudniami w czasie wolnym od zajęć
lekcyjnych, w dniach i godzinach
ustalonych przez Samorząd Uczniowski.  Zabrania się jednak organizowania dyskotek w przeddzień świąt i weekendów.  Dyskoteki mogą trwać najpóźniej do godziny 21.
4.Termin i godziny trwania dyskoteki każdorazowo zatwierdza Dyrektor Szkoły.
5. Termin i godziny trwania dyskoteki szkolnej muszą być podane do wiadomości grona  pedagogicznego, rodziców i uczniów minimum 10 dni przed planowanym wydarzeniem.
6.Samorząd Uczniowski może wprowadzić opłatę za wstęp na dyskotekę szkolną.  O cenie biletu i wydatkowaniu zebranych środków decydują opiekun Samorządu   Uczniowskiego wraz z członkami Samorządu za wiedzą Dyrektora
Szkoły.
7. Podczas dyskoteki mogą być sprzedawane zimne napoje i słodycze.
8. Za pozostawienie w czystości obiektu szkolnego (korytarze, toalety i inne  wykorzystywane pomieszczenia) odpowiedzialni są w pierwszej kolejności uczniowie- uczestnicy dyskoteki, a za dopilnowanie tego faktu są odpowiedzialni pracownicy obsługi, członkowie Samorządu Uczniowskiego wraz z opiekunem ( lub inni organizatorzy) oraz nauczyciele-opiekunowie dyskoteki.
§2
Uczestnicy dyskotek
1. Uczestnikami dyskoteki szkolnej mogą być wszyscy uczniowie gimnazjum, którzy spełnią  określone regulaminem kryteria:
1.1 Ocena z zachowania z ostatniego semestru jest wyższa niż naganna.  Uczniowie z oceną naganną  z
zachowania nie mogą brać udziału w dyskotece szkolnej.
1.2 Uczniowie klasy pierwszej gimnazjum - zwłaszcza ci, co do których wychowawca nie ma  pewności, czy spełniają warunek  opisany w pkt.1.1, aby wziąć udział w dyskotece szkolnej, nie mogą do dnia dyskoteki przekroczyć granicy minus 50 punktów  z zachowania przyznawanych na podstawie odrębnego regulaminu. Za kontrolę nad   wykonaniem
tego postanowienia regulaminu odpowiedzialny jest wychowawca klasy.
2.  Każdy uczestnik dyskoteki szkolnej, który spełnił określone regulaminem warunki- pkt.1,   zobowiązany jest dostarczyć do wychowawcy pisemną zgodę rodzica według wzoru, który stanowi załącznik do niniejszego
regulaminu. Zgodę rodzica należy dostarczyć najpóźniej  na dwa dni przed planowaną imprezą. Uczniowie,
którzy dostarczą zgodę po  regulaminowym terminie nie zostaną ujęci na liście uczestników.
3. W dyskotekach szkolnych mogą uczestniczyć osoby obce - dawni absolwenci, którzy nie uzyskali pełnoletniości lub uczniowie innego gimnazjum - po okazaniu ważnej legitymacji szkolnej, jeśli fakt ten zostanie uzgodniony z Dyrektorem Szkoły i Radą Pedagogiczną. W tej sytuacji wymaga się, aby imiona i nazwiska tych osób oraz pisemne zgody ich rodziców, były zgłoszone i podane do wiadomości Rady Pedagogicznej co najmniej 7 dni   przed dyskoteką szkolną.
4. Uczeń biorący udział w dyskotece nie może opuszczać budynku szkoły  w trakcie jej   trwania. Wyjście z budynku szkoły jest równoznaczne z rezygnacją z dyskoteki  i udaniem się do domu.
5. Uczestnikom dyskoteki szkolnej zakazuje się wnoszenia na teren szkoły przedmiotów  niebezpiecznych,
powodujących zagrożenie dla życia i zdrowia, a przedmioty warto
ściowe wnoszone są na własną odpowiedzialność.
6. Wszystkim uczestnikom dyskoteki bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania jakichkolwiek środków odurzających.
7. W czasie dyskoteki zakazane są niebezpieczne zabawy oraz zachowania zagrażające  zdrowiu uczestników imprezy (m.in. wchodzenie na stoły, krzesła lub inne elementy  wyposażenia).
8. Każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu.
9.W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu organizator ma  prawo usunąć uczestnika dyskoteki z budynku szkoły po uprzednim telefonicznym  zawiadomieniu rodzica bądź opiekuna bez zwrotu opłaty za bilet lub zakończyć dyskotekę przed czasem.
10. Jeżeli na dyskotece szkolnej wyniknie z udziałem ucznia ( niekoniecznie musi być on  sprawcą) sytuacja niebezpieczna lub łamiąca zasady kultury i dobre obyczaje, wówczas  oprócz kary opisanej w pkt. 9  oraz kar przewidzianych odrębnymi przepisami szkolnymi,  Samorząd Uczniowski  nałoży karę w postaci zakazu uczestnictwa we wszystkich  dyskotekach szkolnych w danym roku szkolnym. Do stwierdzenia faktu naruszenia zasad  bezpieczeństwa i kultury osobistej przez uczestnika dyskoteki szkolnej wystarczy relacja  nauczyciela- opiekuna o zajściu, przekazana nawet następnego dnia po zakończeniu  dyskoteki szkolnej.
11. Straty materialne wynikłe podczas dyskoteki pokrywane są przez sprawcę bądź sprawców, a w razie ich nie ustalenia, koszty napraw lub zakupów rozkłada się solidarnie  na wszystkich uczestników dyskoteki szkolnej.
12. Po zakończeniu dyskoteki wszyscy uczniowie dojeżdżający muszą być odebrani przez rodziców/ prawnych opiekunów albo wracają sami do domu, jeśli rodzice/ prawni  opiekunowie wyrażą na to pisemną zgodę.
§3
Rodzice/Prawni opiekunowie uczestników dyskoteki szkolnej
1. Rodziców/ prawnych opiekunów zobowiązuje się do wystawienia pisemnej zgody  na udział dziecka w dyskotece szkolnej według wzoru, będącego załącznikiem  do niniejszego regulaminu i doręczenie jej osobiście lub przekazanie przez dziecko do rąk  wychowawcy nie później niż na dwa dni przed planowaną imprezą. Rodzice, którzy  dostarczą zgodę po regulaminowym terminie muszą przyjąć do wiadomości fakt,  że  dziecko nie zostanie ujęte  na liście uczestników.
2. Obowiązkiem rodzica wyrażającego zgodę jest zapoznanie się z postanowieniami  niniejszego regulaminu.
3. Rodzic/ prawny opiekun powinien przeprowadzić rozmowę z dzieckiem – uczestnikiem  dyskoteki szkolnej na temat właściwego zachowania podczas imprezy oraz konsekwencji  jakie grożą za nieprzestrzeganie postanowień
regulaminu.
4. Rodzicowi/ Prawnemu opiekunowi przysługuje prawo do bycia opiekunem na dyskotece  szkolnej. O chęci sprawowania opieki nad uczestnikami dyskoteki szkolnej oraz czasie jej trwania rodzic informuje wychowawcę klasy w formie pisemnej, zaznaczając odpowiedni  zapis umieszczony na druku zgody rodzica.
5. W sytuacji, gdy  rodzic/ prawny opiekun podejmie decyzję o osobistym odebraniu dziecka  z dyskoteki szkolnej, fakt ten zgłasza pisemnie na druku zgody rodzica wskazując godzinę   odbioru. Wówczas zobowiązany jest odebrać
dziecko z dyskoteki szkolnej  punktualnie o godzinie  wskazanej w zgodzie rodzica.
Jeżeli dziecko nie zostanie odebrane  o wskazanej porze, będzie przebywać pod opieką upoważnionego nauczyciela, aż do momentu osobistego przybycia rodzica.
6. W sytuacji nadzwyczajnej, gdy uczestnika dyskoteki usunięto z zabawy za  nieprzestrzeganie postanowień niniejszego regulaminu rodzic/ opiekun prawny zmuszony  jest osobiście odebrać dziecko ze szkoły w
trybie niezwłocznym
, nawet wówczas, gdy wcześniej w pisemnej zgodzie przekazanej wychowawcy zezwalał na samodzielny powrót dziecka do domu.
7. O konieczności odebrania dziecka w trybie niezwłocznym rodzic zostanie powiadomiony telefonicznie przez
opiekuna dyskoteki. Wskazany w zgodzie rodzica numer kontaktowy  powinien być zatem numerem dostępnym na czas trwania dyskoteki.
8. Rodzic/ prawny opiekun wyrażając zgodę na udział dziecka w dyskotece szkolnej zgadza się jednocześnie na materialne pokrycie ewentualnych szkód spowodowanych niewłaściwym zachowaniem dziecka.
§4
Obowiązki organizatora
1. O zamiarze zorganizowania dyskoteki szkolnej organizator zawiadamia Dyrektora Szkoły  z odpowiednim, minimum 12 dniowym, wyprzedzeniem i w rozmowie ustala warunki jej przeprowadzenia.
2. Od organizatora dyskoteki wymaga się, aby fakt jej organizowania oraz termin i miejsce z wyprzedzeniem zgłosił pisemnie miejscowemu Posterunkowi Policji. Wzór zgłoszenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
3. O terminie i czasie trwania dyskoteki Samorząd Uczniowski sporządza pisemną  informację, którą  wywiesza najpóźniej 10 dni przed planowaną imprezą na tablicach  ogłoszeń w pokoju nauczycielskim oraz na holu głównym gimnazjum.
3. Na dzień przed dyskoteką szkolną opiekun Samorządu Uczniowskiego lub organizator  informuje Dyrektora Szkoły o liczbie nauczycieli i rodziców do sprawowania opieki  oraz o przewidywanej liczbie uczestników. W przypadku braku odpowiedniej liczby  opiekunów dyskoteka nie odbędzie się.
4. Zadaniem opiekuna Samorządu Uczniowskiego (organizatora) jest:
- zapewnienie uczniom , nauczycielom, rodzicom, pracownikom szkoły dostępu do  Regulaminu Dyskotek Szkolnych,
- rozdysponowanie zadań nauczycielom/opiekunom uczestników,
- przestrzegania terminów rozpoczęcia i zakończenia zabawy,
- zapewnienie dostępu do telefonu,
- stworzenie wzoru rejestru godzinowego dla uczniów, którzy opuszczają dyskotekę szkolną,
- czuwanie nad przebiegiem zabawy przez cały czas jej trwania,
- w przypadku stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa i/lub zdrowia uczniów bądź niebezpieczeństwa
budynku szkolnego  zawiadomienie Policji ( tel.997 ).
- dopilnowanie, by pomieszczenia, z których korzystali uczestnicy dyskoteki zostały  pozostawione w czystości po zakończeniu imprezy.
5. Po każdej szkolnej dyskotece, podczas której od uczestników dyskoteki pobierano opłatę  za wstęp lub/i sprzedawano ciasta i napoje organizatorzy zobowiązani są do sporządzenia   protokołu, w którym podają sumę
zebranych pieniędzy.  Protokół podpisują imieniem i nazwiskiem, następnie przekazują Dyrektorowi Szkoły.
6. W terminie 14 dni od zakończenia imprezy nauczyciel/ organizator ma obowiązek  rozliczyć dyskotekę  sporządzając  protokół, który przedkłada Dyrektorowi Szkoły.
§5
Wychowawca klasy
1. Wychowawca klasy, której uczniowie uczestniczą w dyskotece szkolnej zobowiązany jest  do pełnienia opieki w czasie trwania zabawy według ram czasowych określonych  odrębnym dla każdej dyskoteki harmonogramem.
2. Wychowawca zobowiązany jest do zebrania prawidłowo wypełnionych formularzy  pisemnej Zgody rodzica od uczniów, biorących udział w dyskotece szkolnej   i doręczenie ich opiekunowi Samorządu Uczniowskiego najpóźniej na jeden dzień  przed planowaną imprezą.
3. Wychowawcy klas mają obowiązek dopilnować wykonania postanowień regulaminu  ujętych w §2 Uczestnicy dyskotek, pkt.1
4. Opiekun Samorządu Uczniowskiego zobowiązuje wychowawców klas do zapoznania   uczniów i rodziców z postanowieniami niniejszego regulaminu.
§6
Opiekunowie
1. Opiekunami uczestników dyskoteki szkolnej poza wychowawcami mogą być również:
- nauczyciele przedmiotowi,
- nauczyciele świetlicy,
- rodzice.
2. Opiekunowie mają obowiązek sprawowanie bezpośredniej opieki nad uczestnikami  dyskoteki i reagowania w sytuacji naruszenia postanowień niniejszego regulaminu. Sposoby reagowania zostały opisane w §2 Uczestnicy dyskotek, pkt.9 i 10
3. W sytuacji naruszenia prawa oraz zagrożenia zdrowia lub życia uczestników opiekun  ma obowiązek wezwania Policji. O fakcie wezwania Policji powiadamia niezwłocznie  opiekuna Samorządu Uczniowskiego/ organizatora
oraz Dyrektora Szkoły.
4. Opiekunowie prowadzą godzinowy rejestr wyjść uczestników dyskoteki szkolnej, który  stanowi załącznik do protokołu rozliczenia dyskoteki szkolnej. Wzór rejestru dostarcza organizator.
5. Opiekunowie odpowiadają za dopilnowanie, by w pomieszczeniach, z których korzystają  uczestnicy dyskoteki w czasie jej trwania była zachowana czystość.
6. Opiekunów obowiązuje odrębny dla każdej dyskoteki harmonogram, w którym określa się  czas sprawowania opieki przez poszczególnych opiekunów.
7. Opiekunowie muszą dopilnować, by dziecko zostało odebrane, jeżeli jest to  zgodne  z deklaracją, przez rodzica, a w sytuacji, gdy rodzic się spóźnia, opiekun zobowiązany  jest sprawować opiekę nad dzieckiem do momentu
przybycia rodzica. Opiekun może  wówczas skorzystać z telefonu kontaktowego wskazanego na zgodzie rodzica, aby uzyskać  należne wyjaśnienie przyczyny spóźnienia i uzyskać informację o czasie oczekiwania.
8. Opiekun Samorządu Uczniowskiego/ organizator oraz opiekunowie dyskoteki mają obowiązek informowania Dyrektora Szkoły o złym zachowaniu uczniów podczas szkolnych dyskotek.
§7
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania przez Dyrektora Szkoły.
 

Pielgrzymka do Częstochowy

 

   W dniu 05.10.2011r. odbyła się pielgrzymka do Częstochowy. Celem był udział w XI pielgrzymce szkół noszących imię Jana Pawła II na Jasną Górę.

   Autokar z uczniami dotarł na miejsce około godziny 5:00 nad ranem. Uczestnicy wycieczki o godzinie 6:00 zobaczyli odsłonięcie najświętszego obrazu. Później przeszli drogę krzyżową i mieli czas wolny do godziny 10:30. O godzinie 11:00 zaczęła się msza święta z udziałem 419 pocztów sztandarowych, w których nie zabrakło naszego. Po mszy uczniowie mieli czas na zwiedzanie sanktuarium, zakupy, obiad itp. do godziny 14:30. O godzinie 15:00 uczniowie wyjechali z Jasnej Góry.

   Możemy być pewni, że uczestnicy zaliczą tę pielgrzymkę do udanych :)

 

Projekt - Pomagam Innym

    W ramach uczniowskiego projektu gimnazjalnego „Pomagam Innym”, uczennice : Gabriela Dubiec, Nina Parafinowicz, Alicja Matijczak, Weronika Książek, Sara Tomaszewicz i Paulina Siwula z klas drugich, poznały różne techniki plastyczne : florystykę, wykonywanie pięknych kwiatów z bibuły : irysów, róży oraz krokusów, które zostały zrobione na giełdę kwiatową na Dzień Matki. Dziewczyny  zajmowały się pielęgnowaniem zieleni na szkolnym placu zabaw przy szkole podstawowej. W okresie trwania projektu poznały organizacje humanitarne i ich cele, a także zapoznały z nimi uczniów gimnazjum. Z okazji Walentynek razem ze swoimi mamami piekły ciasta i ciasteczka. Z okazji świąt Wielkanocnych uczennice wykonywały ozdoby wielkanocne, którymi ozdobiono stroiki. Wszystkie uzyskane pieniądze ze sprzedaży zostały przeznaczone na akcje charytatywne : UNICEF oraz Adopcja Na Odległość. Celem projektu było pokazanie uczniom tego, jak niewiele może zrobić jeden człowiek dla innej osoby, oraz tego, że nie możemy bać się pomagania innym.

Prezenatacja projektu 

 

 

Johann Heermann

 

Wycieczka do Leśnej

       12.10.2011 uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudnej uczestniczyli w wycieczce zorganizowanej do elektrowni wodnej w Leśnej i zamku Czocha. 47 uczniów naszej szkoły, w  tym uczniowie z koła przyrodniczo-ekologicznego  zwiedziło zaporę na rzece Kwisa oraz dowiedziało się o sposobie wytwarzania prądu elektrycznego bez zanieczyszczania powietrza. Dodatkową atrakcją było zwiedzanie zamku Czocha. Wycieczka była zrealizowana w ramach projektu ekologicznego przeprowadzonego w naszej szkole, a sponsorem był Urząd Gminy w Rudnej.

Wycieczka do Zoo

        Uczniowie Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudnej uczestniczyli w dwóch wycieczkach zorganizowanych w ramach nagrody w konkursie ekozespołów organizowanych przez Fundacje Ekologiczną GAP Polska.  Pierwsza z nich odbyła się do Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu, druga do Ogrodu Botanicznego i Muzeum Przyrodniczego we Wrocławiu. Udział w wycieczkach brali uczniowie którzy aktywnie pracowali w ekozespołach, realizowali poszczególne zadania i swoimi działaniami oraz postawą  dawali innym przykład. Wycieczki były bardzo udane , na miejscu odbyły się zajęcia ekologiczne m.in. o zwierzętach żyjących w ZOO oraz roślinach rosnących w Ogrodzie Botanicznym.

IMG_2629_Small

zawody karate WRZESIEŃ 2011

        W dniu 25.09.2011 w Prochowicach odbył się X OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ DZIECI I MŁODZIEŻY W KARATE WKF. W zawodach startowało 110 zawodników i zawodniczek z 7 klubów. Rozegrano 39 konkurencji. Celem turnieju było wyłonienie najlepszych zawodników w poszczególnych konkurencjach, popularyzowanie ducha i idei karate, integrowanie wszystkich zawodników regionu. Nasz klub UKS Goju-Ryu Rudna reprezentowało 3 zawodników – uczniów szkoły podstawowej: Jakub Sajdyk, Eryk Malinowski i Daniel Kania. Naszym zawodnikom udało się zdobyć 3 medale: Eryk Malinowski zdobył złoty medal w kata ind. chłopców rocznik 2003 oraz brązowy medal w Shiai kumite chłopców do rocznika 2002; Daniel Kania zdobył srebrny medal w Shiai kumite chłopców rocznik 1999. Organizatorem turnieju był Uczniowski Klub Sportowy TORA Prochowice, a współorganizatorami Szkoła Podstawowa w Prochowicach, Klub Karate TORA Legnica, Polski Związek Karate i Dolnośląski Związek Karate
  Pełna galeria oraz inne informacje klubowe- na naszej nowej stronie: https://sites.google.com/site/gojuryurudna


Treningi karate w Rudnej

Od października 2011 roku wznowione zostały treningi UKS Goju-Ryu Rudna. Cieszą się one dość dużym zainteresowaniem- zwłaszcza wśród najmłodszych. W chwili obecnej regularnie trenuje ponad 20 osób. Wszystkich, którzy chcieliby się zapisać- zapraszamy w poniedziałki i w piątki od godziny 17:00 do godziny 19:00

Czytaj więcej: Treningi karate w Rudnej

ogłoszenie

1 czerwca - Dzień Sportu

Powiększanie tekstu
Fundacja KGHM
Poznaj Polskę
Laboratoria przyszłości
matzoo
zielona flaga.jpg

Online

Odwiedza nas 359 gości oraz 0 użytkowników.





Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: html in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 151
Powered by Joomla!®.
Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: html in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 150

Notice: Undefined variable: list in /www/zsrudna.info/templates/themza_j17_06/html/pagination.php on line 151
Designed by: joomla 1.6 templates php hosting Valid XHTML and CSS.